Skip to content
      • Waar vind ik de download?
      • ✉ Nieuwsbrief
      • Contact
      • NederlandsNederlands
      • EnglishEnglish
        Chantal Smink – Horizontale SEOChantal Smink – Horizontale SEO
        • Home
        • SEO
          • Strategie
          • Doelen & kpi’s
          • Techniek
          • Structuur
          • Content
          • Linkbuilding
        • Boek
        • Training
        • Coaching
        • Blog
        • Podcasts
        • Over mij
        • 0
          • Geen producten in je winkelwagen.

        • 0

          Winkelwagen

          Geen producten in je winkelwagen.

        Hoe ik mijn eigen SEO doe
        Hoe ik mijn eigen SEO doe

        Toen ik onlangs mijn Insta-volgers vroeg over welk onderwerp ze iets meer willen weten, kwam [...]

        16
        mei
        Grijze muizen
        Veel e-commerce spelers zijn grijze muizen afhankelijk van non-branded verkeer en omzet

        De afgelopen 12 jaar heb ik denk bij zo’n 75 bedrijven in de [...]

        11
        mei
        SEO: B2B vs B2C, hoe pak je het aan?
        SEO: B2B vs B2C, hoe pak je het aan?

        Als we het hebben over de aanpak van SEO wordt er vaak onderscheid gemaakt tussen [...]

        09
        mei
        zo kom jij op 1 in SEO in Google
        Hoe kom je hoger of op 1 in Google?

        Wie wil er niet op 1 staan in Google? En het liefst met SEO natuurlijk [...]

        02
        mei
        Duplicate content binnen SEO
        Blog en categorie: duplicate content voorkomen

        Als je aan de slag gaat met een blog, is het goed om na te [...]

        19
        apr
        FAQ bij snippet in SEO Google
        Vragen bij je snippet, zo krijg je ze!

        Het is je vast al opgevallen, bij sommige snippets (SEO-resultaten) laat Google vragen zien. Hoe [...]

        05
        apr
        een lange pagina met content of meerdere kleine voor SEO
        Een lange blog of meerdere kleine blogartikelen?

        Een vraag die vaak gesteld wordt als het gaat om het maken van content: wat [...]

        2 Comments

        05
        apr
        Alles over de Mensen vragen ook People also ask
        Mensen vragen ook: wat jij moet weten!

        Als je regelmatig in de voorkant van Google zit, is het je vast al opgevallen [...]

        30
        mrt
        Steeds meer informatieve content in SEO?

        Wie de voorkant van Google in de gaten houdt, zal zien dat we steeds vaker [...]

        23
        mrt
        Valkuilen bij de bouw van een nieuwe website
        Valkuilen bij de bouw van een nieuwe website

        Yes! Er komt een nieuwe website. Eindelijk is er – na jaren lobbyen – budget [...]

        22
        mrt
        je website centraal in je contentstrategie
        Social media en je website: zo versterken ze elkaar!

        Vroeger, toen ik net begon in de wereld van online marketing, was het gebruikelijk om [...]

        08
        mrt
        tips bij het opstellen van een contentstrategie voor SEO
        3 manieren om je SEO-contentstrategie op te stellen

        Bijna iedereen die met SEO aan de slag gaat, baseert de contentstrategie op keyword onderzoek. [...]

        02
        mrt
        Blogs leveren niks op
        Een blog levert niets op?!

        Veel bedrijven zien inmiddels de waarde in van een blog. Maar toch valt het mij [...]

        01
        mrt
        heb je een blog nodig voor SEO?
        Heb ik een blog nodig om goed te ranken in SEO?

        Inmiddels weten veel ondernemers dat ze content nodig hebben om goed te presteren in SEO. [...]

        16
        feb
        SEO-strategie en kansen in 2022
        Tips voor jouw SEO-strategie in 2022

        De ontwikkelingen in SEO staan niet stil, in dit artikel kun je lezen welke veranderingen [...]

        21
        dec
        Gevolgen van de SERP-features en zero-click in SEO

        De wondere wereld van SEO is dagelijks in beweging, als je even niet oplet kun [...]

        20
        dec
        12 ontwikkelingen binnen SEO die je niet mag missen (2021)

        De wondere wereld van SEO is dagelijks in beweging, als je even niet oplet kun [...]

        10
        dec
        Sneak peek SERP USA Google SEO toekomst
        Sneak peek: ontwikkelingen in SEO in de USA

        Samen met een bevriende SEO-er deed ik een rondje SERP-en door de Amerikaanse versie van [...]

        01
        dec
        KPI's binnen SEO - strategisch resultaten monitoren
        De beste kpi’s om de prestaties van SEO te meten

        Zoals eerder besproken in mijn blogs rekent iedereen SEO eigenlijk altijd af op rankings: hoe [...]

        20
        nov
        SEO checks om regelmatig te doen
        SEO: wat moet je regelmatig checken?

        Met SEO ben je eigenlijk nooit klaar. De meeste mensen die zich met SEO bezig [...]

        31
        okt
        Continuous scrolling: tijd voor een hervorming van de SERP?

        Vorige week kwam Google met het nieuws dat ze in de US afscheid [...]

        20
        okt
        Google MUM AI
        9 vragen over het ingrijpende Google MUM algoritme

        Er zijn van die Google-updates waar je iedereen over hoort praten, er zijn ook van [...]

        06
        okt
        waarom keywordresearch zonde is van je tijd
        Zoekwoordenonderzoek overschat: 7 problemen op een rij

        Het is volgens mij een van de meest gestelde vragen binnen SEO: “Hoe doe ik [...]

        01
        okt
        SEO vs merketing? Heb meer liefde voor je merk!

        Vraag het een willekeurige online marketeer of online marketing manager wat zijn of haar doelstellingen [...]

        07
        sep
        Chantal Smink in SEO Benelux
        Te gast in SEO Benelux

        “Mag ik je interviewen voor SEO Benelux?” vroeg Mathias Noyez mij laatst. “JA NATUURLIJK!” antwoordde [...]

        01
        sep
        Titel in serp laat h1 zien
        Help, Google laat m’n h1 zien in plaats van de title tag

        Wellicht heb je het zelf al gezien of toevallig ergens gelezen: Google is druk bezig [...]

        27
        aug
        Lastig he, een andere mening?

        Je kent het vast wel, je bent bezig met een project en dan komt die [...]

        23
        aug
        vergelijk jezelf niet met anderen in seo
        Maar Zalando/Coolblue/Omoda doet het ook zo

        Veel mensen nemen een voorbeeld aan grote partijen als het aankomt op SEO. “Maar Zalando [...]

        18
        aug
        Infographic: ontwikkelingen binnen SEO

        In dit artikel vind je een aantal ontwikkelingen binnen SEO op een rijtje. In [...]

        13
        aug
        Google over dit resultaat waardevol waardeloos
        Top of flop? Over dit resultaat (Google)

        Vorige week kwam Google met het grote nieuws dat ze vanaf nu inzage gaan geven [...]

        26
        jul
        • 1
        • 2
        • 3
        Bestel nu:
        • Plaatshouder SEO-vraagbaak €129,00 60 minuten
        • Handboek SEO & Contentstrategie chantal smink Handboek SEO & contentstrategie (boek & e-book)
          Waardering 5.00 uit 5
          €37,95 – €49,95
        Nieuwste artikelen:
        • Hoe ik mijn eigen SEO doe
        • Veel e-commerce spelers zijn grijze muizen afhankelijk van non-branded verkeer en omzet
        • SEO: B2B vs B2C, hoe pak je het aan?
        • Hoe kom je hoger of op 1 in Google?
        • Blog en categorie: duplicate content voorkomen
        • Vragen bij je snippet, zo krijg je ze!
        Algemene voorwaarden
        • Home
        • About me
        • Blog
        • SEO Consulting
        Copyright 2022 © Chantal Smink
        • Home
        • SEO
          • Strategie
          • Doelen & kpi’s
          • Techniek
          • Structuur
          • Content
          • Linkbuilding
        • Boek
        • Training
        • Coaching
        • Blog
        • Podcasts
        • Over mij
        • Waar vind ik de download?
        • ✉ Nieuwsbrief
        • Contact
        • NederlandsNederlands
        • EnglishEnglish
        Deze website gebruikt cookies
        Deze website maakt gebruik van noodzakelijke cookies en marketing cookies zoals de cookies van Facebook & Instagram. Cookie settingsACCEPTEREN Lees verder
        Privacy & Cookies Policy

        Privacy Overview

        This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
        Necessary
        Altijd ingeschakeld
        Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
        Non-necessary
        Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
        OPSLAAN & ACCEPTEREN

        Inloggen

        Wachtwoord vergeten?

        Registreren

        A password will be sent to your email address.