- 1 december 2021
Samen met een bevriende SEO-er deed ik een rondje SERP-en door de Amerikaanse versie van Google.
- 20 november 2021
Zoals eerder besproken in mijn blogs rekent iedereen SEO eigenlijk altijd af op rankings, verkeer en directe omzet.
- 6 oktober 2021
Er zijn van die Google-updates waar je iedereen over hoort praten, er zijn ook van die updates waar niemand in geïnteresseerd lijkt.
- 1 september 2021
“Mag ik je interviewen voor SEO Benelux?” vroeg Mathias Noyez mij laatst. “JA NATUURLIJK!” antwoordde ik.
- 27 augustus 2021
Wellicht heb je het zelf al gezien of toevallig ergens gelezen: Google is druk bezig met de titel die je in SERP ziet.
- 7 juli 2021
Afgelopen periode mocht ik als gast langskomen in de podcast van Oak: The Growth Room om te praten over SEO zonder keywords.
- 20 juni 2021
Veel bedrijven willen iets met SEO, maar weten niet goed wat. Online lezen ze over keyword onderzoek, linkbuilding en rankings en dus gaan ze aan de slag.
- 14 juni 2021
Veel mensen in de SEO-industrie vinden dat content begint met keyword onderzoek, bijna iedereen start dan ook hiermee voordat ze nieuwe content gaan maken.
- 3 juni 2021
SEO is een vakgebied dat razendsnel verandert. Hoe stel je een duurzame SEO-strategie op die wendbaar genoeg is?
- 3 mei 2021
Vrijdag 9 april mocht ik aanschuiven in SEO Cast, de podcast van Dennis Akkerman en Martijn Hoving. Wat een eer om als tweede spreker aan de beurt te komen!
- 24 april 2021
Zeg je SEO dan zeg je zeg je: hoger in Google! Iedereen die met SEO aan de slag gaat, doet dit met de wens hoger te staan in Google.
- 7 maart 2021
SERP staat voor Search Engine Result Page. Maar waarom is de SERP zo belangrijk dat het mijn startpunt is voor elke SEO-strategie?
- 21 februari 2021
Regelmatig krijg ik de vraag welk CMS je het beste kunt gebruiken om goed vindbaar te worden in Google en of waar je op moet letten bij de keuze van een CMS.
- 4 januari 2021
Voor veel online marketeers en specialisten is de kanalenmix een interessant gegeven. Ze monitoren hoe kanalen het doen en hoe ze zich ontwikkeld hebben: is SEO gegroeid?
- 5 april 2020
Kijk naar de resultaten van je online marketingmix en de kanalen en je zult (waarschijnlijk) zien dat Google Ads (SEA) de meeste omzet brengt, vaak gevolgd door SEO.