Op de vensterbank staan twee nieuwe mandjes. Helemaal nieuw en lekker zacht.
“Wat een mooie mandjes hè” zegt Freek.
“Heel mooi” zegt Frederik. “Die zijn voor ons om in te slapen”.
Freek vindt de mandjes zo mooi, dat hij er meteen in ééntje gaat liggen.
“Uhm, Freek, je ligt in het verkeerde mandje”.
“Hoezo lig ik in het verkeerde mandje? Er is er toch één voor jou en één voor mij?”
“Ja”, antwoordt Frederik. “Maar je ligt nu in mijn mandje”.
“Ik snap het niet, waarom is dit jouw mandje?”
“Mijn naam staat erop” zegt Frederik.
“Hoe weet je dat?”
“Omdat ik dat kan lezen” antwoordt Frederik.
“Kijk maar, op dat mandje staat Freek en op die andere staat Frederik. Jij ligt in mijn mandje. En daar wilde ik net gaan liggen, dus eigenlijk moet jij naar jouw mandje” zegt Frederik streng.
Freek baalt ervan, maar wil ook geen ruzie met Frederik en gaat dus maar in het andere mandje liggen.
Dan kruipt Frederik in zijn mandje en zegt nog net voor het slapen gaan: “Ik moet je wat vertellen Freek. Ik heb je voor de gek gehouden, er staan helemaal geen namen op de mandjes. Maar bedankt voor het opschuiven, nu heb je mijn mandje al lekker warm gemaakt.
Meer leren over SEO?
Verder lezen
Blog NL Luisterblogs SEO Strategie
Hoe ik mijn eigen SEO doe
Blog NL
Veel e-commerce spelers zijn grijze muizen afhankelijk van non-branded verkeer en omzet
Blog NL Luisterblogs SEO Strategie
SEO: B2B vs B2C, hoe pak je het aan?
Blog NL Content Luisterblogs SEO KPI's en resultaten SEO Strategie SEO-techniek & structuur
Hoe kom je hoger of op 1 in Google?
Blog NL Content
Blog en categorie: duplicate content voorkomen
Blog NL Content faq SEO-techniek & structuur
Vragen bij je snippet, zo krijg je ze!