Soms baal ik van m’n eigen verhaal over SEO

Wie mij volgt weet hoe ik tegen SEO en content aankijk. Op LinkedIn vindt iedereen het prachtig, maar uiteindelijk willen veel mensen toch gewoon tips om morgen hoger te ranken in Google. Het dwingt me om na te denken. Wat doe ik met een verhaal waar mensen niet blij van worden?

Google zit fout, het is EEEAT

Google is een E vergeten in EEAT, het had eigenlijk EEEAT moeten zijn waarin de derde E van Effort is.

Het was Eduard Blacquière die dit opmerkte. Op het moment dat ik het hem hoorde zeggen, dacht ik maar één ding: spijker op de kop.

Willen we leads of klanten?

De vraag die B2B’s vaker moeten stellen: willen we leads of willen we klanten?

Al jarenlang is lead generatie een best practice in de B2B: we maken content om mensen aan te trekken, laten die (soft)converteren tot leads en volgen ze tot ze klant worden. Prachtige theorie, maar klopt het nog steeds?

Slim content maken met AI. Zo doe je dat

Je kan als een razende Roelie heel veel content gaan zitten maken 🤯 of je gaat het slimmer aanpakken 🧠 Hoe maak je in een handomdraai unieke content met AI voor alle organische kanalen? Zó!

Content gepubliceerd en geen SEO-verkeer?

Het publiceren van content op je site en wachten tot er verkeer komt, is alsof je je content laat wegrotten…
ls jij dus hele mooie blogs maakt (voor SEO bijv.) en zit te wachten op verkeer, dan kun je nog wel eens heel lang wachten.

Dít onderscheidt gewone posts van geweldige posts

Nu ik zo’n beetje permanent gehuisvest ben op Linkedin, valt me op: de ene post vind ik echt waanzinnig leuk en laat me stoppen met scrollen van de andere denk ik: mwah, meh, mwah. Wat maakt het verschil? Dít!