In SEO doet vaak iedereen hetzelfde in de hoop op de nummer 1 positie. Misschien is het tijd om het eens anders te doen. Ik help jou en jouw bedrijf hierbij.
Ben jij op zoek naar een Freelance SEO-specialist die juniors kan aansturen of een slim strategisch plan uitwerkt? Neem dan contact met mij op!
Ben jij op zoek naar een SEO-specialist die juniors kan begeleiden en de kar kan trekken? Ik help je graag!
Met mijn visie (niet hoger ranken, wel breder) krijg je gegarandeerd een frisse blik op SEO en de kansen die er wel en niet zijn. Heel veel kan er namelijk niet en daar zal ik ook eerlijk over zijn. Als jij niet tot de grootste spelers in de markt behoort met minstens evengrote budgetten en resources, dan is de kans dat je ooit hoog zult ranken in Google gewoon minimaal.
In de salesorganisatie van nu zorg je dat jouw potentiële klanten met jou willen werken!
Koud bellen kan echt niet meer. Besteed de tijd liever aan het achterhalen van de échte problemen en uitdagingen van je klant. Op die manier zorg je ervoor dat beoogde klant je niet kan missen in de klantreis. Je doet dit door zo vroeg mogelijk in de customer journey in contact met komen met jouw beoogde klant: zijn waar zij zijn en ze helpen. Niet door te vertellen hoe goed je bent, maar door ze simpelweg te snappen.
De crux is om te weten waar jouw beoogde klant ‘s nachts van wakker ligt, wat zijn of haar doelen zijn en waar hij of zij tegenaan loopt. Als je dat weet, kun jij ervoor zorgen dat jouw bedrijf op het juiste moment op de juiste plaats is met de juiste content.
Ik mocht langskomen bij Inbound4Cast om te praten over SEO & contentstrategie binnen B2B. Het lijkt zo makkelijk, maar dat is het niet. In deze korte video krijg je een idee van hoe ik jouw bedrijf kan helpen bij een contentstrategie die zowel goed is voor jouw beoogde klant als voor SEO.