Skip to content
      • Waar vind ik de download?
      • ✉ Nieuwsbrief
      • Contact
      • NederlandsNederlands
      • EnglishEnglish
        Chantal Smink – Horizontale SEOChantal Smink – Horizontale SEO
        • Home
        • SEO
          • Strategie
          • Doelen & kpi’s
          • Techniek
          • Structuur
          • Content
          • Linkbuilding
        • Boek
        • Vraagbaak
        • Training
        • Coaching
        • Blog
        • Podcasts
        • Over mij
        • 0
          • Geen producten in de winkelwagen.

        • 0

          Winkelwagen

          Geen producten in de winkelwagen.

        Linkbuildings vs linkearning: do's en don'ts
        Vergeet linkbuilding, zo kom jij aan waardevolle links!

        Google was de eerste zoekmachine die het criterium ‘links’ gebruikte bij de sortering van de [...]

        27
        jun
        Google en medische zoektermen in de VS
        Medische zoektermen in de VS, wat kan nog komen?

        Het is nuttig om zo af en toe eens in de VS te kijken wat [...]

        24
        jun
        SEO uitbesteden of zelf doen
        SEO: uitbesteden of zelf doen?

        Als je als ondernemer op zoek gaat naar mogelijkheden om meer gratis verkeer uit [...]

        16
        jun
        SEO voor vacatures en recruitment
        6 unieke SEO-tips voor recruitment en vacatures

        SEO gericht op vacatures is een vak apart. De markt wordt gedomineerd door grote spelers [...]

        23
        mei
        Hoe ik mijn eigen SEO doe
        Hoe ik mijn eigen SEO doe

        Toen ik onlangs mijn Insta-volgers vroeg over welk onderwerp ze iets meer willen weten, kwam [...]

        16
        mei
        SEO: B2B vs B2C, hoe pak je het aan?
        SEO: B2B vs B2C, hoe pak je het aan?

        Als we het hebben over de aanpak van SEO wordt er vaak onderscheid gemaakt tussen [...]

        09
        mei
        zo kom jij op 1 in SEO in Google
        Hoe kom je hoger of op 1 in Google?

        Wie wil er niet op 1 staan in Google? En het liefst met SEO natuurlijk [...]

        02
        mei
        Alles over de Mensen vragen ook People also ask
        Mensen vragen ook: wat jij moet weten!

        Als je regelmatig in de voorkant van Google zit, is het je vast al opgevallen [...]

        30
        mrt
        Steeds meer informatieve content in SEO?

        Wie de voorkant van Google in de gaten houdt, zal zien dat we steeds vaker [...]

        23
        mrt
        je website centraal in je contentstrategie
        Social media en je website: zo versterken ze elkaar!

        Vroeger, toen ik net begon in de wereld van online marketing, was het gebruikelijk om [...]

        08
        mrt
        Blogs leveren niks op
        Een blog levert niets op?!

        Veel bedrijven zien inmiddels de waarde in van een blog. Maar toch valt het mij [...]

        01
        mrt
        heb je een blog nodig voor SEO?
        Heb ik een blog nodig om goed te ranken in SEO?

        Inmiddels weten veel ondernemers dat ze content nodig hebben om goed te presteren in SEO. [...]

        16
        feb
        SEO-strategie en kansen in 2022
        Tips voor jouw SEO-strategie in 2022

        De ontwikkelingen in SEO staan niet stil, in dit artikel kun je lezen welke veranderingen [...]

        21
        dec
        Gevolgen van de SERP-features en zero-click in SEO

        De wondere wereld van SEO is dagelijks in beweging, als je even niet oplet kun [...]

        20
        dec
        12 ontwikkelingen binnen SEO die je niet mag missen (2021)

        De wondere wereld van SEO is dagelijks in beweging, als je even niet oplet kun [...]

        10
        dec
        Sneak peek SERP USA Google SEO toekomst
        Sneak peek: ontwikkelingen in SEO in de USA

        Samen met een bevriende SEO-er deed ik een rondje SERP-en door de Amerikaanse versie van [...]

        01
        dec
        KPI's binnen SEO - strategisch resultaten monitoren
        Attributie: de verborgen bijdrage van SEO

        Zoals eerder besproken in mijn blogs rekent iedereen SEO eigenlijk altijd af op rankings, verkeer [...]

        20
        nov
        Google MUM AI
        9 vragen over het ingrijpende Google MUM algoritme

        Er zijn van die Google-updates waar je iedereen over hoort praten, er zijn ook van [...]

        06
        okt
        waarom keywordresearch zonde is van je tijd
        Zoekwoordenonderzoek overschat: 7 problemen op een rij

        Het is volgens mij een van de meest gestelde vragen binnen SEO: “Hoe doe ik [...]

        01
        okt
        De waarde van branded verkeer

        Vraag het een willekeurige online marketeer of online marketing manager wat zijn of haar doelstellingen [...]

        07
        sep
        vergelijk jezelf niet met anderen in seo
        Maar Zalando/Coolblue/Omoda doet het ook zo

        Veel mensen nemen een voorbeeld aan grote partijen als het aankomt op SEO. “Maar Zalando [...]

        18
        aug
        Help, wat moet ik met SEO?

        Veel bedrijven willen iets met SEO, maar weten niet goed wat. Online lezen ze over [...]

        20
        jun
        praktische vragen over horizontale seo
        10 vragen over horizontale SEO

        Wie de podcast geluisterd heeft van Dennis Akkerman & Martijn Hoving, heeft me horen praten [...]

        05
        mei
        waarom je niet op nummer 1 hoeft te staan
        Veel verkeer uit SEO zonder op één te staan, kan dat?

        Het is de droom van elke SEO-specialist: op nummer 1 staan in Google op die [...]

        24
        apr
        waarom kom ik niet hoger in google
        Help! Waarom kom ik niet hoger in Google?

        Zeg je SEO dan zeg je zeg je: hoger in Google! Iedereen die met SEO [...]

        24
        apr
        Horizontale SEO als alternatieve SEO-strategie

        SEO verandert niet, maar het landschap verandert ongemerkt ontzettend. De SERP (Search Engine Results Page) [...]

        05
        apr
        Waarom rankings in Google weinig zeggen over je SEO prestaties
        Het probleem met rankings

        Als je aan de slag gaat met SEO wil je natuurlijk bijhouden welke resultaten je [...]

        24
        feb
        Wat is een gezonde kanalenmix?

        Voor veel online marketeers en specialisten is de kanalenmix een interessant gegeven. Ze monitoren hoe [...]

        04
        jan
        Bestel nu:
        • SEO-vraagbaak SEO-vraagbaak €148,75 60 minuten
        • Handboek SEO & Contentstrategie chantal smink Handboek SEO & contentstrategie (boek & e-book)
          Waardering 5.00 uit 5
          €37,95 – €49,95
        Nieuwste artikelen:
        • Stuur niet op domeinautoriteit
        • Vergeet linkbuilding, zo kom jij aan waardevolle links!
        • Medische zoektermen in de VS, wat kan nog komen?
        • SEO: uitbesteden of zelf doen?
        • Nieuwe website bouwen? Denk aan SEO!
        • SEO voor webshops: producten en varianten
        Algemene voorwaarden
        • Home
        • About me
        • Blog
        • SEO Consulting
        Copyright 2022 © Chantal Smink
        • Home
        • SEO
          • Strategie
          • Doelen & kpi’s
          • Techniek
          • Structuur
          • Content
          • Linkbuilding
        • Boek
        • Vraagbaak
        • Training
        • Coaching
        • Blog
        • Podcasts
        • Over mij
        • Waar vind ik de download?
        • ✉ Nieuwsbrief
        • Contact
        • NederlandsNederlands
        • EnglishEnglish
        Deze website gebruikt cookies
        Deze website maakt gebruik van noodzakelijke cookies en marketing cookies zoals de cookies van Facebook & Instagram. Cookie settingsACCEPTEREN Lees verder
        Privacy & Cookies Policy

        Privacy Overview

        This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
        Necessary
        Altijd ingeschakeld
        Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
        Non-necessary
        Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
        OPSLAAN & ACCEPTEREN

        Inloggen

        Wachtwoord vergeten?

        Registreren

        A password will be sent to your email address.