Van dingen doen voor SEO word je geen E-E-A-T. In dit blog kun je m’n slideshow bekijken van BrightonSEO en link ik achteraf naar de opname zodat je ‘m terug kunt kijken!
Social media en websites: elk hebben ze hun eigen voor- en nadelen. Het is niet raar dat veel partijen graag allebei de kanalen inzetten maar hoe kun je de content op de kanalen op elkaar laten aansluiten en de kanalen elkaar laten versterken? Want zeg nou zelf: 1 contentstrategie voor beide kanalen is wel zo efficient. En ja, dat kan!
In bijna elke online marketing strategie staat de website centraal: hoe halen we meer uit de verschillende kanalen en krijgen we meer bezoekers naar onze site? Maar gaat ons streven nog wel hand in hand met de ontwikkelingen in online? Hoe realistisch is het nog om te blijven streven naar jaarlijks meer gratis verkeer naar je site?
Vraag het een willekeurige online marketeer of online marketing manager wat zijn of haar doelstellingen met betrekking tot SEO zijn en je hoort: meer non-branded SEO-verkeer en bijbehorende omzet. De vraag is wel hoe realistisch dit doel is en of je niet ook net zo graag wil werken aan je branded verkeer.
SEO is een belangrijk kanaal binnen de recruitment, toch maken bijna alle bedrijven een cruciale fout die ervoor zorgt dat ze weinig SEO-verkeer binnenhalen.